خريد باتري ماشين پژو 405

۶ بازديد

در اين مقاله به خريد باتري ماشين پژو 405 مي پردازيم.

باتري مناسب براي اين خودرو 66 و 74 آمپر مي باشد كه شما به راحتي مي توانيد از باتري هاي موجود در باتري كار كه شامل سپاهان باتري – صبا باتري و برنا باتري مي باشد استفاده نماييد كه در ادامه طريق سفارش باتري از باتري كار توضيح داده شده است.

مقدمه

معرفي خودروي پژو 405

پژو ۴۰۵ ساخت كشور فرانسه، نسل پنجم از سري چهار (سدان متوسط) شركت پژو است كه در سال ۱۹۸۷ توليد آن آغاز و در سال ۱۹۹۶ در اروپا توليد آن پايان يافت. اين خودرو توسط تيم طراحي خودروي پينين‌فارينا ايتاليا طراحي شد كه در سال ۱۹۸۸، دقيقاً يك سال پس از توليدش، برنده بهترين خودروي اروپا شد.

اين خودرو سال‌ها در ايران توليد مي‌شد اما به دلايل فناوري قديمي، استهلاك، مصرف سوخت بالا و توليد محصولات جديد در خرداد ۱۳۹۹ توقف توليد شد.

پژو ۴۰۵ براي نخستين بار در سال ۱۹۸۷ ميلادي توسط شركت پژو در فرانسه توليد شد و ۱ سال بعد، در سال ۱۹۸۸ ميلادي، عنوان بهترين خودروي سال اروپا را به خود اختصاص داد.

شركت‌هاي خودروسازي داخلي، براي رهايي از دست پيكان كه طراحي بسيار قديمي داشت و تكنولوژي ساخت آن هم از رده خارج شده بود، تصميم گرفتند سرمايه‌گذاري جديدي روي يك خودروي جديد مانند پژو ۴۰۵ انجام بدهند. به همين دليل، خط جديد توليد پژو ۴۰۵ در سال ۱۳۶۹ به وسيله رئيس‌جمهور وقت ايران كليد خورد و از همان سال، كار مونتاژ و توليد اين خودرو به همراه مدل‌هاي ديگري از سواري پژو در ايران آغاز شد. از سال ۱۳۷۳ شركت ساپكو، ساخت داخلي قطعات ۴۰۵ را آغاز كرد و موفق شد تا سال ۱۳۷۷ بيش از ۷۰ درصد از قطعات اين خودرو را توليد كند و به اين ترتيب، نياز به واردات اين قطعات با قيمت بيشتر از كشور فرانسه را كاهش دهد.

پژو ۴۰۵ علاوه بر فرانسه، در ديگر كشورها هم توليد مي‌شد.

اتاق جادار و بزرگ اين خودرو، يكي از دلايل محبوبيت آن است. ۴۰۵، در برابر جريان هوا مقاومت ناچيزي (با ضريب ۳۱ درصد) دارد كه اين هم يكي ديگر از مزاياي آن به‌شمار مي‌رود.

سامانه تعليق جلوي ۴۰۵ مك فرسون مي‌باشد كه به صورت جداگانه عمل مي‌كنند كه اين ويژگي باعث چسبندگي بهتر ماشين در جاده و مخصوصاً پيچ‌ها مي‌شود و در نتيجه، سرنشينان آرامش بيشتري را هنگام سفر تجربه مي‌كنند.

سامانه فرمان پژو ۴۰۵، دنده شانه‌اي است؛ يعني راننده مي‌تواند برحسب قد خودش آن را بالا و پايين ببرد و تنظيم كند.

پژو ۴۰۵ در دو مدل GL و GLX به بازار ايران عرضه شده‌است.

انواع مدلهاي پژو ۴۰۵ در فرانسه كه به صورت سدان و استيشن بوده و موتور به صورت عرضي در امتداد پلوس‌ها نصب گشته‌است. در سالهاي گذشته پژو با موتور ۱٫۴ ليتري نيز توليد مي‌گشت ولي به دليل محدوديت‌هاي كنترل گازهاي خروجي از اگزوز اين موتور از روي اتاق ۴۰۵ حذف گرديد. سال ۱۹۹۵ پژو با موتورهاي تكنولوژي بالا و راندمان خوب به بازار عرضه مي‌شد، از جمله موتور ۱٫۸ ليتري با قدرت ۱۰۱ اسب بخار و تورك ۱۵۳ نيوتن متر، موتور دو ليتري با ۱۲۱ قوه اسب و ۱۷۶ نيوتن متر كه همگي مدلهاي نام‌برده به صورت ۲ سوپاپ براي هر سيلندر يعني ۱۶ سوپاپ مي‌باشد. در رديف‌هاي بالاتر موتورهاي چهار سوپاپ ۲ ليتري با ۲ ميل سوپاپ بالايي با ۱۶۵ اسب قدرت و ۱۸۳ نيوتن متر و همچنين موتورهاي اخير با كمك سامانه توربو ام-آي ۱۶ قدرت خود را به ۱۹۶ اسب بخار و ۱۹۶ نيوتن متر و رينگ‌هاي ۱۶ اينچي و لاستيك‌هاي ۲۰۵ خود كه تي۱۶ ناميده مي‌شود با ۲۲۰ اسب بخار قدرت و ۴ چرخ متحرك ۴×۴، مي‌تواند شتاب صفر تا صد خود را به ۵٫۵ ثانيه برساند و حداكثر سرعت ۲۶۰ كيلومتر را به دست آورد كه مدل شهري مي‌باشد پژو ۴۰۵ همچنان با موتور ديزل ۱۹۰۵ سي سي نيز عرضه شده كه مدل معمولي با قدرت ۶۸ اسب بخار و مدل توربو با ۹۰ اسب بخار خودرو مي‌باشند.[۴][۵][۶]

در ايران چندين خودرو بر اساس پلت فرم پژو ۴۰۵ توليد مي‌شود. پژو پارس يا پژو پرشيا فيس ليفتي از پژو ۴۰۵ است كه در آن در بخش‌هاي سپر جلو و عقب، جلوپنجره، در كاپوت، چراغ‌هاي جلو و عقب و در صندوق عقب نسبت به ۴۰۵ تغيير بافته‌است. پژو آردي هم خودرويي شبيه به مدل‌هاي پيش از فيس ليفت ۴۰۵ بود كه با موتور پيكان و محور محرك عقب عرضه مي‌شد. مدل ارتقا يافته آن نيز پژو روآ نام دارد كه در سال ۸۵ و در ابتدا با نام آردي‌ايكس عرضه مي‌شد.

سمند؛ كه به عنوان اولين خودروي ملي ايران شناخته مي‌شود نيز خودرويي بر مبناي پلت فرم پژو ۴۰۵ است و در ابتدا قرار بود جانشين پيكان شود.

ايران خودرو مدل‌هاي زير را بر اساس پژو ۴۰۵ توليد مي‌كند

    پژو ۴۰۵ GL/GLX ابتدا با موتور ۱٫۶ ليتري و پس از آن ۱٫۹ ليتري ۸ سوپاپ كاربراتوري كه توليد آن در سال ۲۰۰۲ متوقف شد.

    پژو ۴۰۵ GLX با موتور ۱٫۸ ليتري ۸ سوپاپ انژكتوري كه از سال ۸۲ تا سال ۹۹ توليد مي‌شد.

    پژو ۴۰۵ GLI:مدل كم آپشن تر GLX كه در سال‌هاي ۸۳ تا ۸۶توليد مي‌شد.

    پژو ۴۰۵ SLX:مدل بروزرساني شده پژو ۴۰۵ و جايگزين رسمي پژو ۴۰۵gli درسال ۸۶ و پژو روآ در سال ۹۰ كه با تغييراتي در نماي خارجي و داخلي و موتور ۱٫۶ ليتري تي‌يو۵ از سال ۱۳۸۶ عرضه مي‌شود.

    پژو پارس:فيس ليفت پژو ۴۰۵ در بخش‌هاي سپر جلو و عقب، جلوپنجره، در كاپوت، چراغ‌هاي جلو و عقب و در صندوق عقب، خود پارس در ۴ مدل مختلف عرضه مي‌شود:

        معمولي، كه از سال ۹۰ به بعد با نام پژو پارس سال شناخته مي‌شود. اين مدل با موتورهاي ۱٫۸ و ۱٫۹ ليتري عرضه مي‌شود

        LX، كه با موتور ۱٫۶ ليتري تي‌يو۵ عرضه مي‌شود.

        ELX، با ۲ موتور ۱٫۸ ليتري ۸ سوپاپ و ۱۶ سوپاپ عرضه مي‌شود.

        پژو پارس اتوماتيك، در اوايل با موتور ۱٫۸ ليتري و به تازگي با موتور ۱٫۶ ليتري عرضه مي‌شود

    پژو آردي و پژو روآ: هردو خودرو با ظاهر ۴۰۵ و موتور ۱٫۶ ليتري پيكان عرضه مي‌شوند.

    سمند/سمند سورن/دنا و دنا پلاس: خودروهاي ملي ايران كه با پلت فرم، گيربكس و موتور (در مدل سمند) پژو ۴۰۵ عرضه مي‌شوند.

    وانت آريسان: علي‌رغم اينكه با نشان تجاري ايران خودرو عرضه مي‌شود ولي شباهت‌هاي ظاهري آن با پژو ۴۰۵ انكار ناپذير است.

قيمت باتري ماشين به چند عامل بستگي دارد.

1.     كشور سازنده باتري ماشين

2.     شركت سازنده باتري

3.     نوع اتمي يا اسيدي بودن باتري

4.     ظرفيت آمپراژ

5.     تاريخ اعتبار گارانتي

6.     تاريخ سال ساخت

 

مزاياي نصب باتري توسط باتري كار  :

مهم ترين مزيتي كه باتري كار در تعويض باتري ماشين در محل دارد، عدم حمل يك وسيله سنگين به نام باطري ماشين است. علاوه بر اين باعث صرفه جويي در وقت نيز مي شود. اما اين كار مزيت هاي ديگري نيز دارد كه به ما را از ديگران متمايز مي سازد:

·       سفارش تلفني

با تماس با شماره هاي 8-02188540536 مي توانيد به صورت تلفني با كارشناسان ما به صورت رايگان مشاوره بگيريد و بهترين باطري ماشين مناسب خودرو خود را سفارش دهيد.

·       نصب و ارسال رايگان در محل

بعد از سفارشانواع باتري ماشين با برند هاي سپاهان باتري، صبا باتري، برنا باتري و ... باطري ماشين باتري كار از نزديك ترين فروشگاه سمت شما باتري را ارسال كرده و نهايت تا 40 دقيقه ديگر كارشناسان ما نزد شما هستند.

·       تست دينام و برق خودرو

كارشناسان ما با قرار گرفتن در محل اولين كار را تست دينام و برق خودرو مي دانند زيرا چنانچه مشكل از دينام خودرو باشد بايد در اسرع وقت مشكل را برطرف كنند و بعد به نصب باتري بپردازند.

·       پرداخت در محل

يكي از مهم ترين مزيت سفارش از باتري كار پرداخت در محل است به اين دليل كه شما عزيزان بتوانيد با خيالي آسوده باطري را سفارش دهيد و از كيفيت آن اطمينان حاصل كنيد.

 

باتري كار به عنوان يك استارت آپ تخصصي و امداد باتري در زمينه خريد باطري ماشين و ارائه انواع باتري ماشين به فعاليت مي پردازد. حمل، نصب و تست دينام و سيستم برقي خودرو تيگو 5 كاملا رايگان بوده و به جز هزينه باتري شما هيچ هزينه ديگري پرداخت نخواهيد كرد. و همچنين تعويض باتري ماشين در محل انجام مي شود.

خريد باتري ماشين پژو 2008

۱۰ بازديد

در اين مقاله به باتري ماشين پژو 2008 مي پردازيم.

باتري مناسب براي اين خودرو 60 آمپر مي باشد كه شما به راحتي مي توانيد از باتري هاي موجود در باتري كار كه شامل سپاهان باتري – صبا باتري و برنا باتري مي باشد استفاده نماييد كه در ادامه طريق سفارش باتري از باتري كار توضيح داده شده است.

مقدمه

معرفي خودروي پژو 2008

پژو ۲۰۰۸ يك خودروي كراس اوور كوچك توليدشده توسط شركت پژو فرانسه است كه براي اولين بار در سال ۲۰۱۳ در نمايشگاه خودرو ژنو از آن رونمايي شد. بنابر تصميم پژو مبني بر عدم توليد ۲۰۸ اس‌دبليو، اين خودرو به عنوان جايگزين خودروي پژو ۲۰۷ اس‌دبليو معرفي شد. اين خودرو با كد A94 و بر روي پلت فرم PF1 طراحي و توسعه يافته‌است و داراي قطعات الكترونيكي مشترك با پژو ۲۰۸ مي‌باشد و با گيربكسهاي ۵ و ۶ دنده دستي و ۴ تا ۶ دنده اتوماتيك عرضه مي‌شود.

پژو ۲۰۰۸ يك خودروي كراس اوور براساس پژو ۲۰۸ مي‌باشد. پژو در پايان آوريل سال ۲۰۱۲، در نمايشگاه خودروي پكن از كانسپت Urban Crossover رونمايي كرد. سپس در همان سال در نمايشگاه خودروي پاريس، همان كانسپت با نام كانسپت پژو ۲۰۰۸ معرفي شد.

پژو ۲۰۰۸ در چهار كارخانهيپژو در مولوز فرانسه، ووهان چين، پورتو رئال برزيل (از ۲۰۱۵) و تهران ايران (از ۲۰۱۷) توليد مي‌گردد كه از بين اين كارخانه‌ها، ۷۳٪ توليد پژو ۲۰۰۸ مربوط به سايت توليدي در مولوز فرانسه مي‌باشد كه همين امر باعث مي‌شود اين خودرو به نشان Origine France Garantie[۱] دست يابد.

پژو ۲۰۰۸ فاز يك

 

در سال ۲۰۱۵، يك نسخهٔ ويژه از پژو ۲۰۰۸ با نام Urban Cross در دسترس بود كه بيشترين سطح امكانات را ارائه مي‌داد و داراي تنوع موتور فراواني بود.

 

در برزيل، پژو از دو كانسپت از پژو ۲۰۰۸ و پژو ۲۰۸ با نام‌هاي Pyrit و Kyanit رونمايي كرد كه وجه تمايز كانسپت ۲۰۸Pyrit از نمونهٔ اصلي، رنگ تركيبي مشكي-مسي مات، چراغ‌هاي دي لايت، راهنماهاي ال اي دي، اگزوز متفاوت و رينگ‌هاي خاص بود. همچنين كانسپت ۲۰۰۸Kyanit داراي بدنه با رنگ تركيبي مشكي-آبي، رينگ‌هاي ۱۸ اينچي و اگزوز دوگانه بود.

در ۱۸ فوريه سال ۲۰۱۶، پژو از ۲۰۰۸ فيس ليفت شده تحت نام فاز دوم، در نمايشگاه خودروي ژنو رونمايي كرد. پژو ۲۰۰۸ جديد علاوه بر تفاوت در چهره، از امكانات جديدتر و موتورهاي با سطح تكنولوژي بالاتر و استانداردهاي آلايندگي بسيار بالاتر بهره مي‌برد.

 

توليد انبوه فاز دوم اين خودرو با داخلي‌سازي ۳۰٪ به همراه صادرات ۳۰٪ي توليدات، در تاريخ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ (۲ مي ۲۰۱۷ ميلادي) در ايران، در شركت ايكاپ آغاز شد.

 

پژو ۲۰۰۸ جوايز بسيار ديگري را نيز از آن خود كرده‌است كه از آن‌ها مي‌توان به جوايز خودروي سال ۲۰۱۴ از ديد دو مجله ويژه بانوان اسپانيا به نام‌هاي Elle و Mujer Hoy اشاره نمود.

موتورها

 

پژو ۲۰۰۸ در ايران، با پيشرانه ۱.۶ ليتري توربو THP163 داراي قدرت ۱۶۳ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقيقه و با حداكثر گشتاور ۲۴۰ نيوتون-متر كه در دور موتور ۱۴۰۰ دور بر دقيقه حاصل مي‌شود، ارائه مي‌گردد.[۳] مصرف سوخت بنزين پژو ۲۰۰۸ در مدل ۱.۶ ليتري توربوي ۱۶۳ اسب بخاري در هر ۱۰۰ كيلومتر در جاده ۴.۹ ليتر، در شهر ۹.۸ ليتر و تركيبي ۶.۷ ليتر گزارش شده‌است.

فيس ليفت

در ۱۸ فوريه سال ۲۰۱۶، پژو از ۲۰۰۸ فيس ليفت شده تحت نام فاز دوم، در نمايشگاه خودروي ژنو رونمايي كرد. پژو ۲۰۰۸ جديد علاوه بر تفاوت در چهره، از رنگ بندي متنوع تر، امكانات جديدتر و موتورهاي با سطح تكنولوژي بالاتر و استانداردهاي آلايندگي بسيار بالاتر بهره مي‌برد.

در داخل خودرو، تجهيزات داخلي جديد به همراه تزيينات غيرمعمول و جديد در خودرو ايجاد شده‌است. همچنين تكنولوژي‌هاي جديدي همچون سيستم جلوگيري از برخورد (Active City Brake)، دوربين ديد عقب و صفحه نمايش لمسي جديد با قابليت screen mirroring (اتصال گوشي تلفن هوشمند به خودرو و استفاده از صفحه نمايش خودرو به عنوان صفحه نمايش تلفن همراه) در اين فاز به خودرو افزوده شده‌اند. در اين فيس ليفت، مدل GT Line كه داراي بالاترين سطح تجهيزات و موتور مي‌باشد نيز به سبد مدل‌هاي پژو ۲۰۰۸ افزوده شد.

پژو ۲۰۰۸ داكار يك نسخه از پژو ۲۰۰۸ مي‌باشد كه توسط پژو اسپورت در سال ۲۰۱۴ معرفي شد و در بين سال‌هاي ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ به تعداد بسيار محدود توليد شد. پژو پس از ۲۵ سال دوري از مسابقات رالي داكار، با اين خودرو در سال ۲۰۱۵ و توسط تيم پژو-توتال به اين مسابقات بازگشت. پژو ۲۰۰۸ داكار، علي‌رغم استفاده از تك ديفرانسيل عقب، توانست در سال ۲۰۱۶ مقام قهرماني اين مسابقات را براي پژو به ارمغان بياورد. اين خودرو از معدود خودروهاي تك ديفرانسيل در تاريخ مسابقات رالي داكار محسوب مي‌شود كه با كمك تكنولوژي پيشرفته در تعليق و موتور توربو ديزل ۳۵۰ اسبي و بدنه فوق سبك، توانست بزرگان اين مسابقات اعم از ميني (قهرمان ۱۱ سال پياپي رالي داكار تا سال ۲۰۱۵) و تويوتا را پشت سر بگذارد. تيم پژو-توتال با ۴ خودروي ۲۰۰۸ داكار در اين مسابقات شركت كرد كه رانندگي اين خودروها را استفان پيترهانسل، كارلوس ساينز، سباستين لوب و سيريل دسپره بر عهده داشتند و در نهايت استيفان پيترهانسل با ثبت زمان ۴۵:۲۲:۱۰ توانست عنوان قهرماني را به دست بياورد. اين خودرو در سال ۲۰۱۷ با پژو ۳۰۰۸ داكار جايگزين شد.

قيمت باتري ماشين به چند عامل بستگي دارد.

1.     كشور سازنده باتري ماشين

2.     شركت سازنده باتري

3.     نوع اتمي يا اسيدي بودن باتري

4.     ظرفيت آمپراژ

5.     تاريخ اعتبار گارانتي

6.     تاريخ سال ساخت

 

مزاياي نصب باتري توسط باتري كار  :

مهم ترين مزيتي كه باتري كار در تعويض باتري ماشين در محل دارد، عدم حمل يك وسيله سنگين به نام باطري ماشين است. علاوه بر اين باعث صرفه جويي در وقت نيز مي شود. اما اين كار مزيت هاي ديگري نيز دارد كه به ما را از ديگران متمايز مي سازد:

·       سفارش تلفني

با تماس با شماره هاي 8-02188540536 مي توانيد به صورت تلفني با كارشناسان ما به صورت رايگان مشاوره بگيريد و بهترين باطري ماشين مناسب خودرو خود را سفارش دهيد.

·       نصب و ارسال رايگان در محل

بعد از سفارشانواع باتري ماشين با برند هاي سپاهان باتري، صبا باتري، برنا باتري و ... باطري ماشين باتري كار از نزديك ترين فروشگاه سمت شما باتري را ارسال كرده و نهايت تا 40 دقيقه ديگر كارشناسان ما نزد شما هستند.

·       تست دينام و برق خودرو

كارشناسان ما با قرار گرفتن در محل اولين كار را تست دينام و برق خودرو مي دانند زيرا چنانچه مشكل از دينام خودرو باشد بايد در اسرع وقت مشكل را برطرف كنند و بعد به نصب باتري بپردازند.

·       پرداخت در محل

يكي از مهم ترين مزيت سفارش از باتري كار پرداخت در محل است به اين دليل كه شما عزيزان بتوانيد با خيالي آسوده باطري را سفارش دهيد و از كيفيت آن اطمينان حاصل كنيد.

 

باتري كار به عنوان يك استارت آپ تخصصي و امداد باتري در زمينه خريد باطري ماشين و ارائه انواع باتري ماشين به فعاليت مي پردازد. حمل، نصب و تست دينام و سيستم برقي خودرو تيگو 5 كاملا رايگان بوده و به جز هزينه باتري شما هيچ هزينه ديگري پرداخت نخواهيد كرد. و همچنين تعويض باتري ماشين در محل انجام مي شود.

خريد باتري ماشين 206

۹ بازديد

در اين مقاله به خريد باتري ماشين پژو 206 مي پردازيم

باتري مناسب براي خودروي 206 در سالهاي پايين تر از 93 باتري 50-55-60 آمپر است ولي در 206 هاي مدل 93 به بعد باتري 50 آمپر سايز كوچك است.

پژو ۲۰۶ (به انگليسي: Peugeot 206) يك خودروي سواري توليد شركت پژو است و با ۶ تيپ توليد و عرضه شده‌است. توليد اين خودرو در سال ۱۹۹۸ آغاز و در سال ۲۰۱۰ در بيشتر كشورهاي جهان متوقف شد.

زمينه تجاري

بيش از ۸۵ درصد توليد پژو ۲۰۶ در فرانسه به صادرات اختصاص مي‌يافت و ۱۴۵ بازار صادراتي در اختيار داشت، بيشترين فروش اين محصول در كشورهاي فرانسه (۱٫۱ميليون)، انگلستان (۵۴۰ هزار)، اسپانيا (۴۰۰ هزار)، ايتاليا (۴۶۵ هزار) و آلمان (۳۳۱ هزار) بود و هم‌چنين با داشتن ۴ كارخانه (بجز ۲ كارخانه در فرانسه) توليد و مونتاژ ۲۰۶ در كشورهاي انگلستان، ايران، برزيل و آرژانتين از مرز ۳۱۰۰ دستگاه در روز گذشت.

 

مدل‌ها

هاچ‌بك سه در

هاچ‌بك پنج در

استيشن (اس‌دبليو)

كوپه روباز (سي‌سي)

جي‌تي‌آي سه در

آرسي (جي‌تي‌آي ۱۸۰) سه در

صندوقدار (اس‌دي)

سيتروئن سي۲

+۲۰۶

دبليوآرسي (رالي)

 

پژو ۲۰۶ صندوق‌دار ساخت ايران

پنجمين مدل پژو ۲۰۶ با همكاري پژو و ايران‌خودرو و با نام پژو ۲۰۶ اس‌دي يا پژو آريان توليد شده‌است. اين خودرو در سال ۲۰۰۶ رونمايي شد. صندوق عقب كوچك ۲۰۶ علت اصلي رفتن به سمت توليد اين خودرو بود حجم صندوق اين خودرو ۳۸۵ ليتر است و از طريق ايران به تركيه، روسيه و الجزاير صادر مي‌شد. نام SD در واقع مخفف كلمه sedan است. اين خودرو يكي از محصولات شركت ايران خودرو واقع در تهران است و در تيپ‌هاي مختلفي به بازار وارد شد و با توجه به تيپ و آپشن استفاده شده در خودرو در قيمت‌هاي مختلفي مورد خريد و فروش واقع مي‌شد. توليد اين خودرو در اكتبر ۲۰۰۸ در آمريكاي جنوبي و با نام "Passion 207" آغاز گرديد. همچنين در بازارهاي چين و مالزي اين خودرو با نام ۲۰۷ به فروش رسيد.

نماي روبرو

اين خودرو (كه در واقع فيس ليفتي بر روي شاسي و پلت فرم پژو ۲۰۶ محسوب مي‌شود) در سال ۲۰۰۹ توسط پژوي برزيل طراحي شد و براي آن دو موتور ۱۱۰۰cc TU1JP و ۱۴۰۰cc TU3JP در اروپا در نظر گرفته شد. در اواخر همان سال ايران خودرو از آن به عنوان خودرويي جديد با پيشرانه ۱۶۰۰cc TU5JP و با نام «پژو ۲۰۷i» رونمايي نمود. نام اين خودرو در اروپا +۲۰۶ و در آمريكاي لاتين 207Compact مي‌باشد. تجهيزات آن در ايران مطابق با تجهيزات پژو ۲۰۶ تيپ ۵ و ۶ است.

 

تغييرات اين خودرو نسبت به پژو ۲۰۶ به ۶ قسمت «سپر جلو، كاپوت، گلگيرهاي جلو، چراغهاي جلو، سپر عقب و در نهايت داشبورد» محدود مي‌شود.[۳] توليد اين خودرو نهايتاً در اروپا در سال ۲۰۱۲ و در ايران در سال ۱۳۹۱ و در پي تشديد تحريم‌هاي عليه ايران متوقف شد.

اما در سال ۱۳۹۵ پيش فروش‌هاي اين خودرو به صورت ايرانيزه آغاز شد و با تغييراتي مثل تغيير گرافيك چراغ‌ها، تغيير طراحي آينه‌ها، اضافه شدن مانيتور مولتي مديا و تغيير طرح غربيلك فرمان و… مي‌توان اشاره كرد و اين خودرو توليدش پس از وقفه اي چندساله ادامه يافت. ايران خودرو همچنين در سال ۹۶ اقدام به توليد نسخه صندوقدار اين خودرو گرفت. اين نسخه طبق ادعاي اين شركت با سرمايه‌گذاري ۵۵ ميلياردي توليد گشته‌است. البته كه اين خودرو پيش‌تر هم در بازار برزيل تحت نام 207 Passion عرضه شده‌است. لازم است ذكر شود كه پلت فرم اين خودرو همان ۲۰۶ اس‌دي است و از نظر امكانات هم تمامي امكانات موجود در ۲۰۷ به همراه بالچه عقب و فرمان برقي را دارد كه نسبت به تيپ فول آپشن ۲۰۶ اس‌دي (V8) امكانات بيشتري دارد.

 

در سال ۲۰۰۶ گروه پي‌اس‌اي تصميم گرفت كه با اجراي تغييراتي بر روي شكل و شمايل خودروي پژو ۲۰۶ نسخه‌اي از سيتروئن سي۲ را به صورت اختصاصي براي بازار چين عرضه كند. اين ابتكار براي گروه پي‌اس‌اي تازه نبود چرا كه پيش از اين هم همين گروه با اجراي تغييراتي در شكل ظاهري خودروي پژو ۱۰۴ اقدام به عرضه خودروي سيتروئن ال‌ان‌اي نمود. مشخصات فني و موتوري اين خودرو با توجه به اين كه در كارخانه سيتروئن چين مونتاژ مي‌شود هيچگونه شباهتي به نسخه‌هاي اروپايي سيتروئن سي۲ ندارد.

قيمت باتري ماشين به چند عامل بستگي دارد.

1.     كشور سازنده باتري ماشين

2.     شركت سازنده باتري

3.     نوع اتمي يا اسيدي بودن باتري

4.     ظرفيت آمپراژ

5.     تاريخ اعتبار گارانتي

6.     تاريخ سال ساخت

 

مزاياي نصب باتري توسط باتري كار  :

مهم ترين مزيتي كه باتري كار در تعويض باتري ماشين در محل دارد، عدم حمل يك وسيله سنگين به نام باطري ماشين است. علاوه بر اين باعث صرفه جويي در وقت نيز مي شود. اما اين كار مزيت هاي ديگري نيز دارد كه به ما را از ديگران متمايز مي سازد:

·       سفارش تلفني

با تماس با شماره هاي 8-02188540536 مي توانيد به صورت تلفني با كارشناسان ما به صورت رايگان مشاوره بگيريد و بهترين باطري ماشين مناسب خودرو خود را سفارش دهيد.

·       نصب و ارسال رايگان در محل

بعد از سفارشانواع باتري ماشين با برند هاي سپاهان باتري، صبا باتري، برنا باتري و ... باطري ماشين باتري كار از نزديك ترين فروشگاه سمت شما باتري را ارسال كرده و نهايت تا 40 دقيقه ديگر كارشناسان ما نزد شما هستند.

·       تست دينام و برق خودرو

كارشناسان ما با قرار گرفتن در محل اولين كار را تست دينام و برق خودرو مي دانند زيرا چنانچه مشكل از دينام خودرو باشد بايد در اسرع وقت مشكل را برطرف كنند و بعد به نصب باتري بپردازند.

·       پرداخت در محل

يكي از مهم ترين مزيت سفارش از باتري كار پرداخت در محل است به اين دليل كه شما عزيزان بتوانيد با خيالي آسوده باطري را سفارش دهيد و از كيفيت آن اطمينان حاصل كنيد.

 

باتري كار به عنوان يك استارت آپ تخصصي و امداد باتري در زمينه خريد باطري ماشين و ارائه انواع باتري ماشين به فعاليت مي پردازد. حمل، نصب و تست دينام و سيستم برقي خودرو تيگو 5 كاملا رايگان بوده و به جز هزينه باتري شما هيچ هزينه ديگري پرداخت نخواهيد كرد. و همچنين تعويض باتري ماشين در محل انجام مي شود.

خريد باتري ماشين پرايد

۶ بازديد

در مقاله قبلي درباره باتري پژو 206 صحبت كرديم در اين مقاله به باتري ماشين پرايد مي پردازيم

باتري مناسب براي خودروي پرايد 50-55-60 آمپر مي باشد

پرايد خودرويي است كه توليد آن در كره جنوبي به ترتيب با نام‌هاي فورد فستيوا و پرايد آغاز شد. توليد اين خودرو از سال ۱۳۷۲ در ايران توسط شركت سايپا آغاز شد؛ كه در كره جنوبي در مدل‌هاي DM و FS و همچنين مدل سدان كه به آن بتا نيز گفته مي‌شد، توليد مي‌شده‌است. مدل‌هاي اوليه پرايد از خودروهاي مزدا ۱۲۱ و فورد فستيوا گرفته شد و سپس توسط شركت كيا موتورز با تغييراتي در كره جنوبي ساخته شد. اين خودرو در زمان ساخت به دليل نبود ايمني لازم نتوانست مجوز صادرات به آمريكا و اروپا را بگيرد. پرايد در ايران به دليل ارزاني هزينه ساخت براي سايپا و قطعات جانبي سال‌ها فروش خوبي داشته‌است اما اكنون با مقايسه فناوري خودروهاي جديد با قيمت كمتر در كشورهاي خارجي با قيمت هنگفتي در ايران به فروش مي‌رود براي مثال مدل‌هاي هيونداي اكسنت، شورولت سونيك، فورد فيستا، تويوتا ياريس، هوندا فيت، كيا فورت و نيسان سنترا از ارزان قيمت‌ترين خودروهاي اين شركت‌ها هستند؛ در صورتي كه پرايد به عنوان ارزان قيمت‌ترين خودرو سايپا فناوري قديمي و ايمني نامناسبي دارد و هيچ آپشني ندارد. اين موارد باعث انتقادات فراواني در سال‌هاي گذشته شده‌است. پس از سال‌ها جدال بر سر آن در تيرماه ۱۳۹۹ توقف توليد شد.

پرايد در ايران براي بيش از ۲۰ سال آن هم در مدل‌هاي مختلف توليد شده‌است. مدل‌هاي مختلف پرايد در ايران شامل دو مدل سدان ۱۳۲ و ۱۳۱، يك مدل هاچ‌بك ۱۱۱، يك مدل ليفت‌بك با نام ۱۴۱، و يك مدل وانت با نام ۱۵۱ مي‌شوند. علاوه بر اين مدل ۱۳۱ پيش از تغيير طراحي داخلي و بروزرساني‌هاي جزئي در نماي بيروني، با نام سايپا صبا شناخته مي‌شد و مدل هاچ‌بك آن كه سپس با مدل ۱۱۱ جايگزين شد نيز سايپا نسيم نام داشت.

پرايد در اصل در شركت مزدا ژاپن با سفارش فورد طراحي شد. نسل نخست اين خودرو كه در سال‌هاي ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۳ توليد و در ژاپن با نام مزدا ۱۲۱ و در آمريكاي شمالي توسط شركت فورد با نام فورد فستيوا به فروش رسيد.

 

اين مدل همچنين با نام كيا پرايد از ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ در شركت كيا موتورز كره جنوبي توليد شد و در سال ۲۰۰۱ خط توليد آن به سايپا فروخته شد.

در سال ۱۳۷۹ سايپا تصميم گرفت نسخهٔ استيشني از پرايد را توليد كند. پرايد استيشن كه سفري نام‌گرفته بود، نخستين تغيير ايجادشده بر روي پرايد محسوب مي‌شد. پرايد سفري در بخش جلو كاملاً مشابه پرايد معمولي بود و تنها در بخش عقب از چراغ‌هاي جديدي بهره مي‌برد؛ اما عليرغم تبليغات رسانه‌اي گسترده براي اين خودرو و همين‌طور برخورداري از صندوق بار جادار، به دليل كم طرفدار بودن خودروهاي استيشن در ايران، پرايد سفري با استقبال سردي مواجه شده و توليد آن چند سال بعد پس ساخت شمار اندكي متوقف شد.

سايپا ۱۱۱ يك خودرو هاچ‌بك از محصولات سايپا است كه از سال ۲۰۱۰ توسط اين شركت ساخته مي‌شد. اين خودرو در اصل مدل هاچ‌بك سايپا ۱۳۲ است. سايپا با راه‌اندازي تشكيلات جديد توليد خودرو در كاشان مدل هاچ بك پرايد را با تغييرات اندكي در چراغ‌هاي جلو و عقب و تغيير فرم شيشه عقب به روانهٔ بازار كرد. در ابتداي توليد براي اين خودرو نام مرواريد انتخاب شد كه سپس به سايپا ۱۱۱ تغيير نام داد. اين خودرو همانند ديگر انواع پرايد به موتوري با حجم ۱۳۲۳ سي‌سي و توان ۶۲ اسب‌بخار مجهز است. توليد اين مدل در اوايل سال ۹۹ متوقف شد

در واقع همان پرايد صبا است كه طي پروژه X100 در سال ۱۳۸۹ پس از تغيير طراحي داشبورد و گرافيك جديد داخل چراغ‌هاي جلو و عقب و سپر جلو به اين عدد سه رقمي تغيير نام داد. از امكانات برتر ۱۳۱ نسبت به پرايد صبا مي‌توان به ۲ كيسه هوا، ترمز ضد قفل، فرمان هيدروليك، تنظيم ارتفاع چراغ جلو و كريستالي شدن چراغ‌ها اشاره كرد.[۱۰] ارزان‌سازي‌هايي كه بر روي اين خودرو انجام شد (حذف سيستم صوتي، حذف زه‌هاي روي در، حذف لچكي روي ستون‌هاي عقب) كمي عجيب به نظر مي‌رسيد و موج اعتراض مشتريان و رسانه‌ها را در پي داشت

سايپا ۱۳۲

 

پرايد ۱۳۲ فيس‌ليفتي از پرايد صبا است كه در سال ۱۳۸۶ عرضه شد. اين خودرو در حقيقت نسخه سدان پرايد ۱۱۱ است. ۱۳۲ از لحاظ فني مانند ديگر نسخه‌هاي پرايد از همان موتور و گيربكس بهره مي‌برد. سپر و زه‌هاي همرنگ بدنه، چراغ‌هاي هالوژني جلو با قابليت تنظيم ارتفاع، كيسهٔ هوا براي سرنشينان جلو، سيستم صوتي سي دي خور با قابليت پشتيباني از USB، فرمان هيدروليك، قفل مركزي، ايموبلايزر (سيستم ضد سرقت) و ترمز ABS از امكانات رفاهي و ايمني اين خودرو (در نمونه كامل) مي‌باشند.[۱۴] توليد اين خودرو در اواخر سال ۹۸ متوقف شد.

سايپا ۱۴۱ در كشور ونزوئلا تحت نام تورپيال (نام يك پرنده) فروخته مي‌شد.[۱۹] قرار بود اين خودرو به ۹۲ درصد بخش‌هاي ونزوئلا راه يابد، اما اين موضوع محقق نشد و در سال تنها حدود ۲۰۰۰ دستگاه از اين خودرو در ونزوئلا توليد مي‌شد.

قيمت باتري ماشين به چند عامل بستگي دارد.

1.     كشور سازنده باتري ماشين

2.     شركت سازنده باتري

3.     نوع اتمي يا اسيدي بودن باتري

4.     ظرفيت آمپراژ

5.     تاريخ اعتبار گارانتي

6.     تاريخ سال ساخت

 

مزاياي نصب باتري توسط باتري كار  :

مهم ترين مزيتي كه باتري كار در تعويض باتري ماشين در محل دارد، عدم حمل يك وسيله سنگين به نام باطري ماشين است. علاوه بر اين باعث صرفه جويي در وقت نيز مي شود. اما اين كار مزيت هاي ديگري نيز دارد كه به ما را از ديگران متمايز مي سازد:

·       سفارش تلفني

با تماس با شماره هاي 8-02188540536 مي توانيد به صورت تلفني با كارشناسان ما به صورت رايگان مشاوره بگيريد و بهترين باطري ماشين مناسب خودرو خود را سفارش دهيد.

·       نصب و ارسال رايگان در محل

بعد از سفارشانواع باتري ماشين با برند هاي سپاهان باتري، صبا باتري، برنا باتري و ... باطري ماشين باتري كار از نزديك ترين فروشگاه سمت شما باتري را ارسال كرده و نهايت تا 40 دقيقه ديگر كارشناسان ما نزد شما هستند.

·       تست دينام و برق خودرو

كارشناسان ما با قرار گرفتن در محل اولين كار را تست دينام و برق خودرو مي دانند زيرا چنانچه مشكل از دينام خودرو باشد بايد در اسرع وقت مشكل را برطرف كنند و بعد به نصب باتري بپردازند.

·       پرداخت در محل

يكي از مهم ترين مزيت سفارش از باتري كار پرداخت در محل است به اين دليل كه شما عزيزان بتوانيد با خيالي آسوده باطري را سفارش دهيد و از كيفيت آن اطمينان حاصل كنيد.

 

باتري كار به عنوان يك استارت آپ تخصصي و امداد باتري در زمينه خريد باطري ماشين و ارائه انواع باتري ماشين به فعاليت مي پردازد. حمل، نصب و تست دينام و سيستم برقي خودرو تيگو 5 كاملا رايگان بوده و به جز هزينه باتري شما هيچ هزينه ديگري پرداخت نخواهيد كرد. و همچنين تعويض باتري ماشين در محل انجام مي شود.

خريد باتري ماشين اسپورتيج

۷ بازديد

 

در مقاله قبلي درباره باتري پژو 206 صحبت كرديم در اين مقاله به باتري ماشين اسپورتيج مي پردازيم

كيا اسپورتيج يك خودروي كامپكت كراس‌اوور اس‌يووي (كامپكت اس‌يووي تا سال ۲۰۰۴) است كه از سال ۱۹۹۳ تاكنون توسط شركت كره‌اي كيا موتورز توليد مي‌شود.

نسل نخست اسپورتيج پلتفرمي مشترك با ميني‌ون مزدا بونگو داشت و از همين رو بسياري از اجزاي مكانيكي و فني اين خودرو مانند موتور و انتقال قدرت (فاز نخست توليد) با همتاي ژاپني خود مشترك بود. كيا آن زمان با فورد و مزدا شريك بود و اين موجب شد تا كيا از فناوري اين دو شركت كهنه‌كار در ساخت خودروهايش بهره ببرد.

تمامي موتورهاي اين نسل ۲٫۰ ليتري و آي۴ بودند كه شامل دو موتور بنزيني و يك موتور ديزلي مي‌شد. تمامي اين موتورها تحت تكنولوژي مزدا بودند، موتورهاي بنزيني از موتور سري اف مزدا و موتورهاي ديزلي هم از سري آر مزدا بودند. فرق موتورهاي بنزيني در اين بود كه يكي از آنها ۱۶ سوپاپ و ديگري ۸ سوپاپ بود.

مدل ۲۰۰۵ اسپورتيج با پلتفرمي مشترك با هيونداي الانترا و هيونداي توسان عرضه شد. اسپورتيج با يك موتور ۲٫۰ ليتري آي۴ ديزلي در بازار بريتانيا و با قيمتي در حدود ۱۶۰۰۰ دلار آمريكا عرضه شد. دو كليد و يك موتور وي۶ به توان ۱۷۳ اسب بخار قدرت (۱۲۹ كيلو وات) با ۱۷۸ پوند گشتاور (۲۴۱ نانومتر) صورت سفارشي براي اين خودرو عرضه مي‌گردد. البته از موتور دو ليتري توربوشارژر ديزل اين خودرو نيز نبايد غافل شد. به‌طور كلي اين نسل نسبت به قبل پيشرفت قابل توجهي دارد.

 

اين خودرو در ماه مهٔ ۲۰۰۸ يك تغيير چهره را متحمل شد. كيا از سال ۲۰۰۷ اين خودرو را در خط توليد خود در شهر ژيلينا واقع در كشور اسلواكي مونتاژ مي‌كند. در اوايل ۲۰۰۹ مدل مورد عرضه اين خودرو در بريتانيا در كمتر از يك سال تغيير چهره ديگري را به خود ديد.

 

اسپورتيج در سال ۲۰۰۹ عنوان برترين خودروي قابل اعتماد را از ديد گزارش مصرف‌كنندگان دريافت نمود.[۳] اسپورتيج در همان سال توانست در فهرست «۲۰ خودروي ارزان‌قيمت سال ۲۰۰۹» جاي گرفت. بر اساس تحقيقات، اسپورتيج يكي از ارزان‌ترين وسايل نقليه براي بيمه است.[۴]

ايمني

نسل دوم كيا اسپورتيج رتبه بالاي رتبه پنج ستاره را در آزمون‌هاي تصادف با مديريت ايمني ترافيك در سطح ملي به دست آورد. با اين حال، مؤسسهٔ بيمهٔ ايمني بزرگراه (IIHS) آن را با امتياز نه چندان خوب دو ستاره (قابل قبول) ايمني بدرقه كرد، عملكرد و استحكام ضعيف سقف خودرو در چپ كردن يكي از عوامل اين امتياز پايين است.

نسل سوم (اس‌ال؛ ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶)

نسل سوم (اس‌ال)

ديد كلي

نام‌هاي ديگر     كيا اسپورتيج آر (كره جنوبي و چين)

توليد    مارس ۲۰۱۰ تا اوت ۲۰۱۵

سري اس‌ال كيا اسپورتيج در آوريل ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد و به دنبال آن در بازار آمريكاي شمالي و مركزي در اوت ۲۰۱۰ با نام مدل ۲۰۱۱ عرضه شد. مدل‌هاي استراليايي در اكتبر ۲۰۱۰ عرضه شدند.[۸] در اين خودرو موتور ۲ ليتري ديزلي آر هيونداي قدرتي معادل ۱۸۴ اسب بخار توليد مي‌كند. همچنين موتور تترا-جي‌دي‌آي بنزيني نيز براي اين نسل موجود است. اسپورتيج اس‌ال در سال ۲۰۱۴ دچار يك سري تغييرات جزئي در چراغ‌ها و مه‌شكن‌ها شد.

 

در بازار چين، نسل سوم توسط شركت دانگ‌فنگ يوئدا كيا و تحت نام اسپورتيج آر در اكتبر ۲۰۱۰ عرضه شد. اين خودرو در كنار نسل قبلي و نه به عنوان جانشين آن عرضه مي‌شد.

 

كيا اسپورتيج در سال ۲۰۱۱ برنده جايزهٔ «خودروي برتر سال» (در اصل «اتو روكي ۲۰۱۱ ان‌اي اسلواكي») در اسلواكي شد و در همان سال جايزهٔ «تراك آو د ير» را از مراسم خودروي بين‌المللي برتر سال را دريافت كرد. كيا اسپورتيج در سال ۲۰۱۲ توسط جي‌دي پاور برترين عنوان گرفت و در واقع تنها خودرويي بود كه در همه آزمايش‌ها ۵ ستاره كامل را دريافت كرد.

ايمني

 

نسل سوم اسپورتيج از سوي مؤسسهٔ بيمهٔ ايمني بزرگراه در ايالات متحده آمريكا به عنوان برندهٔ جايزهٔ انتخاب ايمني بالا برگزيده شده‌است.[۱۰] مراحل اين تست در سال ۲۰۱۰ سخت‌تر شد، هنگامي كه آي‌آي‌اچ‌اس تست سقوط رولوور، كه اندازه‌گيري قدرت سقف است و دو برابر شدت به عنوان نياز فدرال. براي گذراندن اين آزمون، سقف وسيله نقليه بايد بتواند نيروي سه برابر وزن خود را تحمل كند تا امتياز قابل قبول را بدست آورد. استاندارد فدرال نياز به يك سقف براي نگه داشتن وزن ۱٫۵ برابر وزن وسيله نقليه دارد

نسل چهارم (كيوال؛ ۲۰۱۵ تا كنون)

نسل چهارم (كيوال)

كيا اسپورتيج پيش از تغيير چهره

نسل چهارم خودرو اسپورتيج معرفي شد كه خط توليد آن در كره جنوبي است. كيا موتورز براي طراحي نسل جديد اسپورتيج از فلسفهٔ جي‌تي لاين استفاده كرده‌است و نيز حالت دماغ ببري دارد. رساندن ضريب آيروديناميك از ۰٫۳۵ به ۰٫۳۳ در نسل كنوني باعث شده طول اين مدل با ۴۰ ميليمتر افزايش به ۴۴۸۰ ميلي‌متر، ارتفاع آن به ۱۶۳۵ ميلي‌متر و فاصله محور عقب تا جلو با ۳۰ ميلي‌متر افزايش به ۲۶۷۰ ميلي‌متر برسد. موتور بنزيني توربو با توليد ۱۷۲ اسب بخار و گشتاور ۲۳۵ نيوتن متر، جعبه‌دندهٔ ۶ سرعتهٔ دوكلاچه خودكار از مشخصات فني مدل جديد اسپورتيج هستند.

 

طراحي نسل چهارم اسپورتيج، تركيبي از خطوط تيز و شكسته به همراه سطوح صاف است كه در طراحي جنگنده‌ها نيز استفاده مي‌شود. در سال ۲۰۱۶، جايزهٔ معتبر طراحي رد دات را به اين خودرو داده‌اند. اسپورتيج كيوال در اواخر ۲۰۱۵ به بازار جهاني معرفي شد.

 

اسپورتيج جديد كه در كلاس سي كراس‌اوورها قرار مي‌گيرد داراي امكاناتي چون ترمز ويژه كمكي، هشدار تعويض ناگهاني خطوط، سيستم هشدار دهنده و محدود كننده سرعت، شناسايي نقاط كور در آينه‌ها و … مي‌باشد. موتور بنزيني توربو با توليد ۱۷۲ اسب بخار و گشتاور ۲۳۵ نيوتن متر، جعبه‌دنده ۷ سرعتهٔ دوكلاچه خودكار از مشخصات فني مدل جديد اسپورتيج هستند.

موتورهاي اين نسل همگي از نوع آي۴ هستند و از ۱٫۶ تا ۲٫۴ ليتر حجم دارند. اين موتورها شامل انواع بنزيني، ديزل و توربوشارژر دار مي‌شوند.

كيا كي‌ايكس۵ در سال ۲۰۱۹ توسط دانگ‌فنگ يوئدا كيا دچار تغيير چهره‌اي شد كه به‌طور انحصاري تنها در چين فروخته مي‌شود.

از مارس ۲۰۱۹، جلوپنجرهٔ طرح پوزهٔ ببر به‌طور كامل با چراغهاي جلو يكپارچه شده با مشبك نصب شده بود و در عقب كي‌ايكس۵ نيز تغييراتي مخصوص بازار چين اعمال شده بود. اما به رغم ظاهر متفاوت نسبت به ديگر اسپورتيج‌ها، چرخ‌هاي نسخه چيني همانند مدل‌هاي تغير چهره شده اسپورتيج در ساير نقاط جهان است.

ايمني

كيا اسپورتيج ۲۰۱۷ از سوي مؤسسهٔ بيمهٔ ايمني بزرگراه به عنوان برندهٔ جايزهٔ «انتخاب ايمني بالا» برگزيده شده‌است.

باتري مناسب براي خودرو اسورتيج باتري 70 آمپر پايه بلند قطب چپ مي باشد.

قيمت باتري ماشين به چند عامل بستگي دارد.

1.     كشور سازنده باتري ماشين

2.     شركت سازنده باتري

3.     نوع اتمي يا اسيدي بودن باتري

4.     ظرفيت آمپراژ

5.     تاريخ اعتبار گارانتي

6.     تاريخ سال ساخت

 

مزاياي نصب باتري توسط سپاهان باتري :

گارانتي تعويض باتري نصب شده:

 باطري هاي نصب شده داراي گارانتي تعويض هستند. باطري نصب شده در صورتي كه مشكل داشته باشد، تعويض خواهد شد.

نصب باطري با تاريخ توليد :

كارايي يك باطري تاريخ گذشته به مراتب كم تر از يك باطري با توليد جديد است. حتي زمان انباشته كردن باتري نيز ، ممكن است باتري قدرت خود را از دست بدهد. پس پيشنهاد مي شود باتري هايي كه در شش ماه اخير توليد شده اند را خريداري كنيد.

 

باتري كار به عنوان يك استارت آپ تخصصي و امداد باتري در زمينه خريد باطري ماشين و ارائه انواع باتري ماشين به فعاليت مي پردازد. حمل، نصب و تست دينام و سيستم برقي خودرو تيگو 5 كاملا رايگان بوده و به جز هزينه باتري شما هيچ هزينه ديگري پرداخت نخواهيد كرد. و همچنين تعويض باتري ماشين در محل انجام مي شود.